
Štai klausimas: kiek žaidžiama Fortnite ar tikrai jūsų automobilyje verta?
Jei jis vertas bent 102 900 USD, apsvarstykite galimybę būti vienu iš pirmųjų eilėje, rezervuojančių „Sony-Honda Afeela 1“. Šį vakarą CES parodoje buvo pristatytas elektrinis sedanas, bendra dviejų didžiausių Japonijos vartotojų technologijų kompanijų įmonė. Ir tikrai nebus pigu.
Nuotrauka: InsideEVs
Debiutinis „Afeela 1“ modelis, „Signature“ serija, kainuos nuo 102 900 USD, o pristatymas prasidės 2026 m. viduryje. Jei jums šiek tiek per kietas, apsvarstykite galimybę palaukti iki 2027 m. Origin apdailos. Tai kainuos tik 89 900 USD. Grąžinamos užsakymai bus priimami internetu už 200 USD.

Nuotrauka: Honda
Sony-Honda Afeela 1 CES 2025
Kaip minėjome praėjusiuose CES renginiuose ir mūsų virtualioje kelionėje Niujorke, „Afeela 1“ yra bendros „Honda“ ir „Sony“ įmonės produktas, kuris taip pat sukurs visureigį ir galiausiai pigesnius elektrinius modelius. Kol jį gamina „Honda“ Ohajo valstijoje, „Sony“ čia labai sėdi vairuotojo vietoje. Šis automobilis yra savotiškas bandymas prilyginti Japonijos elektromobilių pasiūlymus pastaruoju metu iš Kinijos pasirodantiems aukštųjų technologijų, programinės įrangos apibrėžtiems elektriniams modeliams ir kad „Sony“ neatsiliktų lenktynėse dėl daugiau technologijų, žaidimų. ir pramogų tiesiai į jūsų automobilį.
Varomas 91 kWh akumuliatoriaus, Afeela 1 gali pasigirti dviem elektros varikliais priekyje ir gale, kurių nominali galia yra 180 kW, todėl jo bendra sistemos galia turėtų būti apie 480 arklio galių. Numatomas atstumas apie 300 mylių, o greitas įkrovimas gali siekti iki 150 kW. „Afeela 1“ iš gamyklos turės „Tesla“ tipo Šiaurės Amerikos įkrovimo standarto (NACS) kištuką.
Deja, dėl tokio diapazono ir įkrovimo greičio „Afeela 1“ gerokai atsilieka nuo daugelio šiuolaikinių elektromobilių konkurentų, ypač dėl šios kainos. Pavyzdžiui, panašios kainos „Lucid Air“ įkrovimo greitis viršija 300 kW, o atstumas yra mažiausiai 420 mylių.

Nuotrauka: Honda
Sony-Honda Afeela 1 CES 2025
Tačiau šio vakaro CES spaudos konferencijoje „Sony“ pareigūnai pabrėžė „Afeela 1“ techninę kompetenciją. Sedanas pats išvažiavo į sceną, o mobilumo vadovas Yasuhide'as Mizuno gyrėsi, kad per mažiau nei dvejus metus jis pasiekė „beveik galutinę“ formą. „Mizuno“ teigė, kad „Afeela 1“ turės keletą pažangiausių automatizuotų vairavimo pagalbos funkcijų rinkoje dėl iš viso 40 jutiklių, įskaitant 18 kamerų, 1 LIDAR matricą, devynis radarų rinkinius ir 12 ultragarsinių jutiklių. Tik nedidelė sauja automobilių su LIDAR įranga yra arba netrukus pasirodys rinkoje, įskaitant „Polestar 3“ ir „Volvo EX90“.
Palyginimai neišvengiamai bus susiję su Tesla, kuri yra automatizuoto vairavimo erdvės lyderė, tačiau prieštaringai tai daro tik su kameromis ir dirbtiniu intelektu – kritikų teigimu, tai naudinga siekiant sumažinti išlaidas, bet palieka automobilius mažiau sąmoningus ir mažiau pajėgius, nei būtų. su kitų tipų jutikliais. „Afeela AI suvokimas naudojamas tiksliai atpažinti supančią aplinką, o jo AI planuotojas naudojamas optimaliems vairavimo planams sukurti“, – sakė Mizuno.

Nuotrauka: Honda
Sony-Honda Afeela 1 CES 2025
Suaktyvinus ADAS, automobilis „proaktyviai kalbasi su jumis“, suteikia vairuotojui ir keleiviams naudingos informacijos apie tai, kas vyksta kelyje. Pastačius jis taip pat suteikia prieigą prie pramogų automobilyje – vaizdo žaidimų, muzikos, filmų ir dar daugiau – žinoma, didžioji jų dalis yra iš didžiulės „Sony“ turinio bibliotekos.
Be to, bent jau kol kas „Afeela 1“ rezervacijos bus priimamos tik Kalifornijos gyventojams, tačiau Mizuno teigė, kad planuojama „palaipsniui plėstis į kitas valstijas“.
Ar žmonės jį pirks? Tai daug monetos naujam prekės ženklui (nors ir vienam iš dviejų žinomų žaidėjų) tuo metu, kai automobilių, tiek elektrinių, tiek kitų, rinka smarkiai populiarėja prie pigesnių modelių. Tačiau taip pat nėra neįprasta, kad nauji elektromobilių gamintojai išleidžia savo brangiausius ir aukščiausios kokybės modelius, kol jie stengiasi padidinti gamybos mastą ir sumažinti išlaidas.
Be to, gynyboje „Afeela 1“ atrodo kaip vienas technologiškai pažangiausių automobilių kelyje – LIDAR nėra pigus ir nėra saugus, pažangus automatizuotas vairavimas. Automobilis taip pat labai panašus į pramogų kupinus, programine įranga varomus automobilius, vis labiau dominuojančius Kinijos rinkoje. Jei tai tikrai „Sony“ bandymas pasivyti, jis gali tiesiog pasiteisinti.
Tačiau „Sony-Honda“ gali tekti patobulinti diapazoną ir įkrovimo specifikacijas nuo dabar iki 2026 m. (ir 2027 m.), jei ji tikrai nori, kad „Afeela 1“ laimėtų. Elektromobilių rinka sparčiai juda, ir jei šie du Japonijos titanai nori pateisinti šią kainą, jiems reikės daug daugiau nei įmantrios greičio palaikymo sistemos ir automobilyje montuojami vaizdo žaidimai.

11
Susisiekite su autoriumi: patrick.george@insideevs.com
C