
Edas Peperis, GM JAV laivyno vadovas, Michelle Calloway, OnStar Business Solutions direktorė, ir Steve'as Hornyakas, vyriausiasis „BrightDrop“ pajamų pareigūnas, skaitė pagrindinį pranešimą 2022 m. „Fleet Forward“ konferencijoje.
Nuotrauka: Ross Stewart, RMS3Digital
Edas Peperis, JAV „General Motors Fleet“ viceprezidentas, pranešė, kad lapkričio 9 d. atidaroma 2022 m. „Fleet Forward“ konferencija: kai kurie analitikai tikisi, kad iki 2030 m. JAV elektromobilių pritaikymas bus žemas – 25 proc., – sakė jis. GM: „Manome, kad jis bus žymiai didesnis. Manome, kad iki 2030 m. jis bus bent 50 proc.
Tai padėjo pagrindą pagrindiniam dialogui su Peperiu, Michelle Calloway, OnStar Business Solutions direktore ir Steve'u Hornyaku, vyriausiuoju BrightDrop pajamų pareigūnu, ir suteikė Santa Klaroje dalyviams geresnį supratimą apie elektrifikacijos raidos mastą ir sudėtingumą.
Trijulė aptarė, kaip nauja elektrinė ekosistema auga, kad pasiektų šį tikslą, kaip GM palengvina elektrifikavimą, teikdama paslaugas ne tik pačiai transporto priemonei, ir kaip transporto parkai yra neatsiejama dalis.
Peperas sugriovė GM 35 milijardų dolerių investicijas į elektromobilius iki 2025 m.: Transporto priemonių srityje plėtra priklauso nuo Ultium platformos, GM modulinės EV varomosios architektūros, kurioje yra akumuliatoriai, pavaros blokai, galios elektronika ir varikliai, kuriuos galima perkonfigūruoti įvairiose srityse. modelių tipų, nuo mažų krosoverių iki pristatymo furgonų. GM planuoja iki 2025 metų Šiaurės Amerikoje padidinti daugiau nei 1 milijono elektromobilių pajėgumus.
2020 m. Peper teigė, kad GM nusprendė panaikinti kliūtis priimti EV tokiose srityse kaip įkrovimas. Rezultatas – 750 mln. USD investicija į įkrovimo infrastruktūrą, įskaitant partnerystę su „EVGo“ siekiant sukurti 3 250 nuolatinės srovės greitųjų įkroviklių 52 populiariausiose JAV rinkose ir susitarimą su „Pilot Flying J“ sukurti 2 000 tarpvalstybinių greitųjų įkroviklių tinklą nuo kranto iki kranto. pagrindinėse rinkose. Daugiau nei 4000 GM prekiautojų taip pat gaus iki 10 įkroviklių, kuriuos bus galima įdiegti savo atitinkamose bendruomenėse (90 % visų amerikiečių gyvena 10 mylių atstumu nuo GM atstovybės).
„Kuriame visapusišką įkrovimo sprendimą nuo tinklo kūrimo iki skaitmeninės integracijos“, – sakė Peper. „Mes turime GM valdomus sprendimus visais automobilių parko naudojimo atvejais.
Ši holistinė sujungtų produktų ir paslaugų ekosistema dabar yra dalis neseniai paskelbto GM Energy – naujo verslo padalinio, teikiančio prijungtus energijos valdymo sprendimus namų ir komercinėms reikmėms, taip pat trečiųjų šalių įkrovimo tinklų integravimą viešajam įkrovimui.
Peperas teigė, kad automobilių parkai galės konsultuotis su „GM Energy“ dėl mikrotinklo pritaikymo energijos kaupimui ir įkrovimui už tinklo ribų. Įrenginys taip pat gali padėti automobilių parkams pritaikyti įkrovimo grafikus, taip pat optimizuoti komunalinių paslaugų paklausos mokesčius ir didžiausias kainas. Be to, „OnStar Business Solutions“ dirbs su automobilių parkais, kad sukurtų transporto priemonių, infrastruktūros ir išmaniojo įkrovimo sąnaudų sąmatas.
„Dabar kuriame elektros ateitį“, – sakė Peperis, prieš pradėdamas diskusiją su Calloway ir Hornyaku. „Skuba yra. Nelaukite, kol pradėsite. Turite pradėti dabar, jei dar to nepadarėte, ir aš žinau, kad daugelis iš jūsų jau tai padarė.
Prisijungta, apsaugota, informuota
Calloway pabrėžė EV ekosistemos jungiamumo komponentą.
Nors „OnStar“ tradiciškai buvo vertinamas kaip mažmeninė prekyba, „OnStar Business Solutions“ komerciniams klientams teiks naujus EV pasaulyje pasiūlymus, susijusius su automobilių parko valdymo programine įranga, API ir duomenų paslaugomis bei tokiais produktais kaip „Wi-Fi“ viešosios interneto prieigos taškas su mobiliuoju biuru. Naudodami OnStar, automobilių parkai taip pat gali suprasti transporto priemonių akumuliatorių diapazoną ir nukreipti juos į įkroviklius. „Mes stengiamės padėti savo klientams būti apsaugotiems, sujungtiems ir informuotiems“, – sakė ji.
Be šių paslaugų, automobilių parkai gali naudoti „OnStar“ prijungtų transporto priemonių duomenis, kad atitiktų EV specifikacijas tinkamu naudojimo atveju ir suprastų optimalius važiavimo dviračiu taškus pakartotinės rinkodaros metu. Kalbant apie saugumą, automobilių parkai taip pat gali pasinaudoti „OnStar“ vairuotojų mokymu kabinoje, ypač naudinga tiems, kurie nežino, kaip veikia elektromobilis.
Kalbėdamas apie įkrovimą, Calloway aptarė, kaip OnStar gali padalyti automobilio įkrovimą namuose iš namų komunalinių paslaugų sąskaitos, o tai leidžia transporto parkui kompensuoti vairuotojui tik už transporto priemonės įkrovimą. „Štai kur transporto priemonė tikrai gali būti tiesos šaltinis“, – sakė ji.

GM investavo 750 mln. USD investicijų į įkrovimo infrastruktūrą visoje šalyje, iš dalies dėka partnerystės su „EVgo“ ir „Pilot“, kad sukurtų greitųjų įkroviklių tinklą pagrindinėse JAV rinkose ir tarpvalstybinėse šalyse.
Nuotrauka: Ross Stewart, RMS3Digital
Viešam apmokestinimui trečiųjų šalių tinklų integravimas, kurį paminėjo Peper, yra susietas su viena paskyra. Sąskaita apmokestinama transporto priemonei prijungus.
Komunalinių paslaugų tarifų struktūrai svyruojant valandomis, būtinas išmanusis įkrovimas depe. Nuotolinis valdymas per „OnStar“ gali sumažinti didžiausio paklausos mokesčius ir užtikrinti, kad transporto priemonės būtų paruoštos važiuoti kitą dieną, sakė Calloway.
Pergalvokite pristatymą
Hornyakas paminėjo, kad „BrightDrop“ elektrinis furgonas pirmą kartą buvo viešai parodytas 2021 m. „Fleet Forward“ konferencijoje. Šis pristatymas sutapo su GM komercinės EV dukterinės įmonės plėtros pagreitėjimu. Tai apėmė pradinį „BrightDrop“ diegimą „FedEx“, naujų klientų integravimą su „Walmart“, „Verizon“ ir „Merchants Fleet“ bei ką tik atidarytą gamyklą Ontarijuje, Kanadoje, kuri gamins „BrightDrop“ furgonus.
Hornyakas teigė, kad elektroninė prekyba yra pagrindinis komercinių transporto priemonių elektrifikavimo veiksnys, ypač dėl to, kad per pastaruosius kelerius metus mažmeninių užsakymų pristatymo ciklai buvo sutrumpinti. Anksčiau vartotojai tenkindavosi laukdami savaitę, kol prekė bus pristatyta; šis laikotarpis sutrumpėjo iki vienos dienos.
„Tai „spausk ir turėk dabar“ – visuomenė“, – sakė jis, o tai daro dar didesnį spaudimą visai tiekimo grandinei ir pašalina efektyvumą iš paskutinės mylios pristatymo sistemos.
Kaip ankstyvieji elektromobilių vartotojai, mažmenininkai, tokie kaip „Walmart“, kuria savo elektrinius parkus, kad galėtų vertikaliai integruotis ir pašalinti šiuos neefektyvumus. Tikimasi, kad laikui bėgant elektrinių furgonų bendrosios nuosavybės sąnaudos (TCO) sumažės, o pristatymo paskutinės mylios atveju dar vienas privalumas yra aplinkinių išmetamųjų teršalų pašalinimas.
Vengti Curbageddono
Nuolat didėjanti elektroninė prekyba taip pat verčia iš naujo įsivaizduoti pristatymo logistiką, ypač tankiose miesto vietose. Hornyak įvardijo naują populiarųjį žodį „curbageddon“, kuris kalba apie iššūkius, susijusius su ribotos bortelių erdvės, naudojamos visų tipų pristatymo laivynams ir visuomenei, valdymo.
Hornyakas sakė, kad ši vieta šaligatviu yra pajamų šaltinis tokiems miestams kaip Niujorkas, kurie skaičiuoja dešimtis milijonų dolerių iš baudų už stovėjimą. Tai sudaro miesto biudžeto dalį, o automobilių parkams tai yra verslo išlaidos.
„BrightDrop“ tai puola taikydamas mikromobilumo arba „mikrokonteinerizacijos“ metodą. „BrightDrop“ elektriniai furgonai arba bet kokios rūšies pristatymo transporto priemonės gali naudoti „Trace“, „BrightDrop“ elektra varomą pristatymo vežimėlį.
Iš anksto pakrautas ir apsaugotas komandų grandis „Trace“ gali būti naudojamas daug daugiau būdų nei riedantis padėklų vežimėlis. Elektrinė varomoji jėga atveria platesnę pristatymo zoną pėsčiomis „bėgikams“, kurie gali būti koncertų darbuotojai, o vairuotojai gali valdyti transporto priemonę.
Hornyakas teigė, kad ankstyvieji lauko bandymai leido bėgikams pasiekti 25 % didesnį maršrutų pristatymo ir transporto parkų efektyvumą, taip pat 50 % sumažinti prastovos laiką. Analizuodamas ankstyvus duomenis apie elektrinių furgonų eksploatavimą, Hornyakas teigė, kad automobilių parkai gali tikėtis sutaupyti 7500–15 000 USD už eksploatacines išlaidas kiekvienais metais, atsižvelgiant į degalų ir energijos sąnaudas, ir sumažinti priežiūros išlaidas.
Kitas išlaidų taupymas yra susijęs su draudimu, nes prabangiuose automobiliuose rastos pažangios saugos funkcijos patenka į komercines transporto priemones ir padeda sumažinti avarijų dažnį bei rimtumą. Bendraudamas su automobilių parko klientais, Hornyakas teigė, kad jie imsis „kiekvieno saugos mechanizmo, kurį galite įdėti į šią transporto priemonę, nes norime pasirūpinti savo vairuotojais ir tai padeda išlaikyti darbuotojus bei pasitenkinimą“.
Hornyakas teigė, kad elektromobilių derinimas su pristatymo logistikos permąstymu gali sumažinti reikalingų transporto priemonių skaičių ir sumažinti kiekvieno pristatymo vieneto kainą.