
Vaizdo telematikos sprendimai padeda parkams nustatyti ir spręsti rizikingą išsiblaškytą vairavimo elgesį.
Nuotrauka: pexels.com/tim Samuel
Statistika nėra graži. Anot Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos, 2020 m. 2020 m. Apie 3142 žmonės prarado gyvybes JAV keliuose, o dar 400 000 patyrė sužeidimų dėl išsiblaškymo vairavimo. Kaip transporto parko savininkas ar operatorius, jūs tikriausiai jau žinote, kad jūsų darbuotojai gali būti vienas iš tų statistinių duomenų. Lygiai taip pat nerimą kelia, bet kuris iš jūsų vairuotojų gali būti vienos iš tų statistikos katalizatorius, atverdamas jūsų organizaciją atsakomybei.
Vaizdo įrašo „Fleet Tech“ epizode, kuris veikia, Automobilių parkas Kalbėjosi su Tanner AMBS iš „True MHS“ ir Tyler Mortensen iš GPS įžvalgos apie tai, kaip vaizdo telematika gali padėti parkams sumažinti bendrą susidūrimą, atsakomybę ir išsiblaškiusį vairavimą.
Turėdamas keturias vietas visame Teksase, „True MHS“ specializuojasi bendruomenės paslaugose žmonėms, kuriems diagnozuota rimta psichinė liga. Kaip organizacijos informacijos „Guru“, „Tanner AMBS“ yra atsakingas už kelis duomenis pagrįstus projektus, įskaitant 100 automobilių parko valdymą ir transporto priemonių saugos programą.
Nors „True MHS“ anksčiau rėmėsi tradicine telematika, AMBS ir komanda norėjo perkelti saugumą į kitą lygį, todėl jie įdiegė vaizdo telematikos sprendimą iš „GPS Insight“.
„Mes ieškojome vaizdo įrašų, kad būtų saugesni. O metrika, kurią mes gavome (iš buvusios telematikos), nedavė mums viso paveikslo “, – sakė AMBS. „Mes sužinojome, kad žiūrėdami į vaizdo įrašą, gauname išsamesnį vaizdą apie tai, kas vyksta, aplink įvykį. … Ar mano vairuotojas yra idiotas? O gal tai kažkas kitas? Aš galiu tai pasakyti žiūrėdamas vaizdo įrašą. Negaliu pasakyti, jei telematika man tiesiog sako, kad buvo atšiaurus stabdymo momentas. “
Tai vadinama kontekstu, sako „GPS Insight's Mortensen“. Telematika sukūrė laivynų matomumą. Vadovai žinojo, kur jų transporto priemonės yra realiuoju laiku, ir gavo duomenų apie elgesį, pavyzdžiui, greičio viršijimą, atšiaurią stabdymą ir net rezultatų korteles, kad geriau suprastų vairuotojus.
„Bet tai, ko telematika nepateikė, yra kontekstas. Kas iš tikrųjų nutiko, kodėl buvo atšiaurus stabdymas, ir ar mano vaikinas darė kažką nesaugaus, kaip išsiblaškęs vairavimas? “ sakė Mortensenas. „Tai, ką šiandien matome, yra tai, kad įmonės nori konteksto. Jie nori visiško matomumo “.
Kodėl? Kadangi incidentų ir susidūrimų kontekstas yra tai, kas leidžia laivyno operatoriui iš tikrųjų valdyti saugą ir puoselėti dialogą su vairuotojais, kuris lems jiems reikalingus patobulinimus.
Mažiau susidūrimų, lengvesnis valdymas
AMBS sako, kad vaizdo sprendimo diegimas padarė didžiulį skirtumą savo darbe ir rezultatais. Galimybė labiau sutelkti dėmesį į pavojingą vairavimo elgesį, „True MHS“ 83%sumažino avarijas.
„Praėjusiais metais mes buvome sumažėję nuo 30 iki penkių avarijų. Taigi tai yra nemaža dalis, kurią galiu saugiai manyti, kad prieš tai, kai mums buvo įdiegti vaizdo įrašai ir vaizdo įrašų galimybė, išsiblaškęs. “
Tvarkyti savo laivyną taip pat yra daug lengviau. Galų gale, niekaip negalima nuolat žiūrėti per petį į maždaug 130 vairuotojų. Bet tai nereiškia, kad AMBS nuolat žiūri vaizdo įrašą. Priešingai, todėl, kad jam reikia peržiūrėti vaizdo įrašą tik tada, kai tvarkyklė atlieka ne įmonės saugos parametrus.
„Jei jie praktikuoja nesaugius vairavimo įpročius, tai yra vienintelis kartas, kai matau vaizdo įrašą. Tai minutės klipas, kuriame pateikiamas tas kontekstas. Ir aš galiu pamatyti, kas vyko. Ar buvo kažkas, kas tai sukėlė? Ar reikia atsižvelgti į tam tikrą lengvinantį faktorių? “
Sauga yra daug lengviau valdoma dėl vaizdo telematikos. Net ir turėdamas daugiau nei 100 automobilių, AMBS sako, kad jis gali viską stebėti – ir tik tuos dalykus, kuriuos reikia stebėti, kad jo vairuotojai būtų saugūs.
Poveikis vairuotojams
Nors naujos kameros gerai veikė AMBS, ne visi jiems pasisakė. „Tai buvo tarsi 50-50 padalijimas“,-sako AMBS. „Kai kuriems mūsų vairuotojams buvo gerai su vaizdo kameromis, o kiti – ne“.
Tačiau AMBS išsiaiškino, kad įtikindamas komandą apie fotoaparato tikrąją vertę ir kad jis „ne tik žiūrėjo į tai, ką darai kasdien“,-išsiplėtė jų komforto lygis.
Jis paaiškino savo komandai ir naujiems samdymams, kad vaizdo įrašus žiūrima tik tada, kai būtina. „Man neįdomu tai, ką darote automobiliuose, kol tai saugu. … Man nesvarbu, kokia Taylor Swift daina tu dainuoji … Aš jos nematysiu! “ sakė AMBS.
Ši žinia nuramino daugybę baimių, ir dauguma jo vairuotojų nemato vaizdo kamerų kaip privatumo invazijos. Tiesą sakant, dauguma vairuotojų supranta, kaip fotoaparatai gali padėti nustatyti sritis, kuriose jos gali patobulinti.
„GPS Insight“ sprendimo dėka AMBS yra geriau pasirengusi treniruoti atskirus vairuotojus ir integruoti svarbiausius mokymus į naujų samdomų darbuotojų mokymus. Pavyzdžiui, mokydamasis naujų samdomų asmenų, jis atkreipia dėmesį į tris dažniausiai pasitaikančias problemas, kurias jis nuolat pažymėjo žiūrėdamas į vaizdo įrašų incidentus. Tai apima šį atstumą, sustabdymo ženklus ir atitrauktą vairavimą.
Naudodamiesi „Ready“ vaizdo įrašų duomenimis, AMBS yra apsiginklavę, kad būtų galima įspėti apie naujus vairuotojus, kad išvengtumėte šių specifinių rizikingo vairavimo elgesio.
Mortensenas sako, kad dar vienas būdas priversti vairuotojus priimti vaizdo kameras ir jas naudoti siekiant padidinti laivyno saugą – ieškoti kamerų, kurios galėtų atkreipti dėmesį į teigiamus duomenis, o ne tik neigiamus įvykius. Yra vaizdo kamerų, kuriose siūlomos galimybės sutelkti dėmesį į tai, ką gerai veikia jūsų vairuotojai, ir tai padeda parko operatoriams skatinti teigiamai sutelktas saugos programas. „Mortensen“ ragina laivyno operatorius ieškoti išmaniųjų fotoaparatų sprendimų, kurie galėtų padėti jiems tai padaryti.
„Manau, kad be galo svarbu atsižvelgti į teigiamą vairavimo elgesį. Paklauskite savęs, ar tai kažkas, ką ši kamera gali užfiksuoti? “ sako Mortensenas.
Jis naudoja Walterio Paytono analogiją. „Jei jūs tik pagrįstumėte jo pasirodymą nuo„ Fumbles “, jis nebūtų diskusijoje dėl aukščiausio lygio NFL istorijoje“, – sakė Mortensenas. „Bet kai žiūrite į teigiamus duomenis ir žiūrite į viską, ką jis padarė, sunku teigti, kad jis nepatenka į penketuką, jei ne aukščiausio lygio nugaros. Tas pats pasakytina ir apie jūsų vairuotojus. “
Žiūrėkite visą vaizdo interviu čia: