- „Tesla“ birželio pabaigoje ruošiasi pradėti savo „Robotaxi“ paslaugą Austine, Teksase.
- Elonas Muskas teigė, kad iš pradžių bus galima įsigyti apie 10 automobilių, o per ateinančius mėnesius bus pridėta „tūkstančiai“.
- Visą robotaksą prižiūrės teleoperatoriai.
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Elono Musko, „Tesla“ „Robotaxi“ tarnyba bus pradėta iki birželio pabaigos Austine, Teksase. CNBC vakar. Tai kelia pailsėjusius gandus, kad Amerikos kompanijai kyla problemų ruošiantis daiktams komerciniam paleidimui.
Tačiau nesitikėkite, kad kelyje, bent jau pradžioje, pamatysite per daug be vairuotojo taksi. Paklaustas, ar pradiniame įdiegime kai kuriose Austino vietose bus tik 10–12 automobilių be vairuotojo automobilių, Muskas turėjo tai pasakyti:

Tikimasi, kad „Tesla Cybercab“, kuriame nėra vairo, iki kito mėnesio pabaigos pateks į Austino gatves.
Nuotrauka: Insideevs
„Manau, kad mums protinga pradėti nuo mažo skaičiaus, patvirtinti, kad viskas klostosi gerai, ir tada padidinti tai proporcingai tam, kaip gerai matome, kad jam sekasi teisingai“. Nepaisant to, laikui bėgant padidės be vairuotojų taksi, kai Muskas apskaičiavo, kad per kelis mėnesius įmonė turės maždaug 1000 iš jų.
„Mes pradėsime nuo turbūt 10 savaitei, tada padidinsime jį iki 20, 30, 40, ir aš manau, kad turbūt per kelis mėnesius turėsime 1000, o tada išsiplėsime į San Franciską, Kaliforniją, Los Andželą, San Antonijų“, – pokalbio metu pridūrė Muskas.
Pasak „Morgan Stanley“ analitiko Adamo Jono, kuris neseniai susitiko su automobilių gamintoju, dar reikia nustatyti konkrečią „Tesla“ „Robotaxi“ tarnybą. Per Joną paslaugą bus teikiama viešaisiais keliais ir tik kvietimu, kai daug teleoperatorių prižiūri automobilių elgesį nuotoliniu būdu. „Robotaxi“ pramonėje tai nėra nieko naujo, kai „Waymo“ ir dabar nebenaudojamas kruizas pasikliauja nuotoliniais operatoriais, kad išlaikytų skirtukus be vairuotojų taksi.
Šiuo metu „Tesla“ turi „tūkstančius“ bandomųjų automobilių, važiuojančių aplink San Antonijaus, su apsauginiais vairuotojais už vairo, kurie renka duomenis, kad būtų galima paleisti be vairuotojo paslaugos. Muskas teigė, kad šis bandymo laivynas iš esmės neturėjo „intervencijos“, tai reiškia, kad vairuotojams nereikėjo liesti valdiklių, nes transporto priemonės išsiaiškino, kaip patys išeiti iš įvairių situacijų.
Muskas pakartojo, kad galutinis tikslas yra pritraukti visą „Tesla“ savarankišką neprižiūrimą sistemą į mases. Šiuo metu programinė įranga yra pažymėta kaip „prižiūrima“, tai reiškia, kad vairuotojui reikia atkreipti dėmesį ir visą laiką laikyti rankas ant vairo. Kai ateis neprižiūrimas versija, vairuotojams vairuodami nereikės atkreipti dėmesio, nes automobilis vairuos už juos.
„Mano prognozė yra ta CNBC. Atminkite, kad šis skaičius nereiškia, kad gatvėse bus milijonas „Tesla Cybercabs“, o greičiau, kad klientų automobiliai, kuriuos jau vairuoja žmonės, galės neprižiūrimu savarankiškai vairuoti.
Kai pagaliau įvyks, „Tesla“ savininkai galės išsiųsti savo automobilius keltų keleiviams iš vienos vietos į kitą ir už tai sumokėti. Muskas teigė, kad automobiliai didžiąją laiko dalį praleidžia sėdėdami stovėdami, taigi, jei jie gali patys vairuoti, jie turėtų eiti ir uždirbti pelno savininkui.
Visa tai pasakius, tai nėra pirmas kartas, kai „Tesla“ iškalbingas vadovas Hončas pažadėjo dalykus, kurie dar tampa realybe. Visiškai vairuodamas jis daugelį metų sakė, kad jis bus prieinamas „netrukus“.