
- „Waymo“ planuoja iki 2026 m. Diegti dar 2 000 „Jaguar i-Pace EVS“ į savo autonominį laivyną, pranešė pirmadienį.
- Šiuo metu iš jų yra 1500.
- Waymo siūlo be vairuotojų pasivažinėjimus San Fransiske, Finikse, Los Andžele ir Austine.
Aptakus „Jaguar I-Pace“ 2018 m. Pateko į gatves kaip viena iš pirmųjų šiuolaikinių elektros pastangų iš bendrovės, kuri nebuvo „Tesla“. Ir nors „Jag“ praėjusiais metais sukėlė novatorišką modelį iš jo sudėties, „Waymo“ dar nėra padarytas su juo.
„Alfabet“ savarankiškai važiuojanti taksi kompanija 2026 m. Pabaigoje įdės dar 2000 autonominių „i-Paces“ savo „Robotaxi“ tarnybai, sakoma pirmadienio pranešime spaudai. Firma taip pat teigė, kad šiuo metu turi 1500 iš jų keleivius, keliančius keleivius įvairiuose JAV miestuose, o tai pastebėtina, nes Waymo paprastai nepatinka atvirai kalbėti apie savo laivyno dydį.
„Waymo“ planuoja pastatyti dar 2 000 autonominių „Jaguar i-Paces“ naujame objekte Mesoje, Arizonoje.
Nuotrauka: Waymo
Apatinė eilutė: „Waymo“ jau yra toli ir toli, Amerikos komercializuotų savarankiškų vairavimo technologijų lyderė, o tikrieji automobiliai be vairuotojų veikia keliuose JAV miestuose. Ir iki kitų metų pabaigos ji planuoja daugiau nei padvigubinti savo „I-PACES“ parką.
„Waymo“ teigė, kad šiais metais anksčiau prireikė paskutinio pristatymo iš „Jaguar“. Ji aprūpins „I-PACCES“ su savo autonomine vairavimo aparatine įranga naujoje Mesos, Arizonos gamykloje, kurią ji paskelbė pirmadienį.
Ji valdo objektą bendradarbiaudama su „Magna“-sutarties automobilių gamintoju, kuris surenka tokias transporto priemones kaip „Mercedes-Benz G-Wagen“ ir „Toyota Gr Supra“. (Tai taip pat padarė Fiskerio vandenyną, RIP) iki 2024 m. Pabaigos, jis taip pat padarė „I-Pace“. Praėjusį rudenį įmonė atidaryta verslui ir nuo to laiko padidino gamybą, „Insideevs“ pasakojo „Waymo“ atstovas.
Laikui bėgant, „Magna“ ir „Waymo“ išpumpuos autonomines transporto priemones, pagrįstas kitomis Mesos platformomis. Tai prasideda nuo Kinijos pagaminto „Zeekr RT Van“ vėliau šiais metais, sakė Waymo. „Waymo“ taip pat planuoja integruoti autonominius „Hyundai Ioniq 5“ krosoverius į savo laivyną, tačiau atstovas atsisakė pasidalyti ten, kur Waymo padarys juos. Galų gale Waymo planuoja pastatyti „dešimtis tūkstančių“ transporto priemonių per metus objekte, pranešė pirmadienį.
„„ Waymo “vairuotojų integracijos gamykla Mesa yra mūsų būsimų augimo planų epicentras“, – pranešime teigė Ryanas McNamara, „Waymo“ operacijų viceprezidentas.
Panašu, kad po daugiau nei dešimtmetį vystymosi „Alfabet“ lažybos dėl savarankiško vairavimo technologijos atsiperka. BENDRIEMIS WAYMO transporto priemonės dabar keliauja aplink mokant klientus San Fransiske, Finikse, Los Andžele ir Austine. Ir paslauga greitai plečiasi, o konkurentai arba „Close Up Shop“ („General Motors“ kruizas) arba lieka vystymosi skaistykla („Tesla“).
„Waymo“ sako, kad dabar per savaitę registruoja 250 000 mokamų važiavimų. Ir ji planuoja pradėti paslaugas Atlantoje, Vašingtone, DC ir Majamyje 2026 m.
Turite patarimą apie EV ar AV pasaulį? Susisiekite su autoriumi: tim.levin@insideevs.com