
Aš turiu 355CI mažą bloką, kurį atstatiau maždaug prieš dvejus metus, pakartotinai panaudodamas senus aktorių stūmoklius. Į jį įdėjau naujų žiedų ir guolių kartu su nauju alyvos siurbliu. Maždaug prieš tris mėnesius variklis pradėjo garso garsą, kai jis šaltas. Maždaug po trijų ar keturių minučių triukšmas praeina, tačiau pastaruoju metu pastebėjau, kad triukšmas sustoti užtrunka ilgiau.
Mano draugai yra padalinti tarp dviejų skirtingų idėjų apie problemą. Pirmasis yra strypo beldimas iš guolio, kuris praeina. Kiti kaltina tai ant stūmoklio. Ar turite patarimų, ką turėčiau daryti?
Tm
Nelaimingas atsakymas yra tas, kad jūs ieškote variklio taisymo ar atstatymo. Nors abi stovyklos yra potencialiai teisingos, abi taip pat rekomenduos variklį atstatyti.
Jei tikrai norite sužinoti iš anksto, yra vienas palyginti nebrangus būdas aiškiai nustatyti, kur problema yra problema. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai paimti naudotą alyvos pavyzdį iš visiškai šiltame variklio ir pateikti jį vienai iš kelių kompanijų, kurias pateiksime žemiau kaip šios informacijos šaltiniai. (Naudoto naftos mėginio kaina yra tik apie 25 USD iki 35 USD, o rezultatus paprastai galite gauti per penkias darbo dienas.)
Jei naudotų alyvos mėginiai grįš su dideliu aliuminio skaičiumi milijonais (ppm) dalimis, tai reikštų, kad kalti stūmokliai. Tai gali būti suderinta su dideliu geležies PPM skaičiumi, nes stūmoklis taip pat greičiausiai piktnaudžiauja cilindro sienomis. Žinoma, jei jūs naudojote aliuminio variklio guolius (dažnai vadinamus dviejų metalinių guolių), tada blogas strypo guolis taip pat sugrįštų su dideliu aliuminio skaičiumi.
Tačiau jei jūs naudojote trijų metalų variklio guolius, kuriuos sudaro švinas, skarda ir varis, tada aukštas metalų skaičius skaičiuoja su bet kuria iš tų medžiagų, esančių naudotos alyvos mėginyje, reikštų guolių, o ne stūmoklių, problemą.
Mintys apie artėjančią atstatymą
Atvirai kalbant, turėtumėte planuoti pakeisti visus variklio stūmoklius ir guolius, nepaisant triukšmo priežasčių. Daugelis entuziastų klaidingai galvoja, kad gali pakartotinai naudoti senus stūmoklius ir tiesiog naudoti naujus žiedus ir patobulinti cilindrą. Tokio požiūrio problema greičiausiai yra daug platesnis nuo stūmoklio iki sienos prošvaisa, dėl kurios stūmoklis gali sukelti stūmoklį.
Tai dažnai gali atsirasti su 2618 lydinio suklastotais stūmokliais, kuriems reikalingas platesnis šaltas nuo stūmoklio iki sienos, nes šis lydinys užauga daugiau nei suklastoti stūmokliai, kuriuose naudojamas 4032 lydinys. „4032“ stūmoklius paprastai galima pritvirtinti prie daug griežtesnio nuo stūmoklio iki sienos, palyginti su 2618 stūmokliais.
Panašu, kad tikriausiai susidursite su nuoboduliu bloku ir naudokite liejimo pakaitinius stūmoklius, o tai puikiai tinka švelniai gatvės varikliui. Laidos stūmokliai nėra tokie stiprūs kaip suklastoti, tačiau juos galima gauti už biudžeto kainą.
Pavyzdžiui, „Silv-O-Lite“ siūlo 5/64 colių žiedo, keturių antakių liejamų stūmoklių rinkinį, kurio dydis yra 0,030 arba 0,040, palyginti su mažiau nei 175 USD už aštuonis rinkinius šio leidimo datos metu. (0,030 colio didelio dydžio stūmoklio dalies numeris yra UEM-1470-030.) Tai tikrai gera kaina, tačiau, žinoma, jums vis tiek reikės žiedų, guolių, mašinų darbų, naujo alyvos siurblio ir tarpiklių, darant prielaidą, kad varikliui nereikia kitų pagrindinių dalių.

Mes labai rekomenduotume bent jau paslėpti ir sukimo momentą patobulinti cilindrus ir iškirpti bloko paviršių, kad užtikrintumėte kokybišką galvos tarpiklio sandariklį. Kita išmintinga idėja būtų pasukti alkūninį veleną ar bent jau poliruotą, o tada išmatuoti viską, kad būtų tinkamai guolio tarpai, naudojant a mikrometras ir Dialėė gręžtu Vietoj plastigažo.
Jei neturite mikrometrų ar ratuko gręžinio matuoklio, susiraskite ką nors, kas tai daro ir kas žino, kaip juos naudoti. Jei turite, sumokėkite jiems, kad išmatuotumėte ir padėtumėte nustatyti visus savo leidimus. Tai ilgainiui atsipirks patikimu variklio veikimu. Ta vaško medžiaga, vadinama plastigage, yra žinoma dėl netikslumų. Nedaugelis žino, kad šios medžiagos taip pat turi galiojimo laiką ir po tam tikro laiko tampa trapus, o tai gali paveikti jo tikslumą.
Šios pastangos kainuos brangiau, nei jūs manote, kad tai padarysite teisingai, tačiau pinigai yra gerai išleisti, jei variklis bus surinktas teisingai. Taip pat įsitikinkite, ar naudojate plokščią čiaupo kumštelį, kurį visi keltuvai sukasi, kai kumšteliui pasukamas. Liftas turėtų sukasi maždaug ketvirtį posūkio kas keturis skirstomojo veleno posūkius.
Jei keltuvas nepasisuks, jis ilgainiui nepavyks.
Smagiai praleiskite laiką su savo atstatymu! Verta pastangų išlaikyti jūsų mašiną!