
- „Cariad“, „Volkswagen Group“ programinės įrangos padalinys, eina teisingu keliu.
- Generalinis direktorius Peteris Boschas teigė, kad išlaidos buvo žymiai sumažintos.
„Cariad“, „Volkswagen Group“ neramios programinės įrangos skyrius, dabar yra geresnės formos, nei buvo pernai, sakė generalinis direktorius Peteris Boschas interviu interviu su Automobilių savaitė.
Vokietijos automobilių gamintojų programinės įrangos įrenginys buvo garsiai atsakingas už atidėtą „All-Electric Porsche Macan“ ir „Audi Q6 E-Tron“ paleidimą. Per pastaruosius trejus metus jis padidino daugiau nei 7,5 milijardo dolerių nuostolius, o pajamos buvo beveik 3,5 milijardo dolerių.
Nuotrauka: Meilė
Ankstyviems „Volkswagen ID.3“ ir „ID.4“ savininkams „Cariad“ tikriausiai yra geriausiai žinomas dėl atsilikusių ir klaidingų pramogų ir pramogų sistemų. Tačiau šių automobilių programinė įranga dabar yra daug geresnė, nei buvo iš pradžių, ir visa „Cariad“, pasak jos generalinio direktoriaus, „Cariad“.
„Kai imi užduotį, kurią visi žino, yra sunku, jūs to nedarote tikėdamiesi nuolatinių plojimų“, – sakė Peteris Boschas Automobilių savaitė. „Bet mes pristatėme. Automobiliai yra čia, išlaidos buvo žymiai sumažintos, ir mes sulaužėme naują technologinę vietą.”
Prieš paskirdamas 2023 m. „Cariad“ generalinį direktorių, Boschas buvo „Bentley“ generalinis direktorius. Jis iškart pradėjo ieškoti būdų, kaip sumažinti išlaidas, ir, dar svarbiau, sumažinti padalinio per didelę pasitikėjimą išorės tiekėjais.
Šiais metais „Cariad“ atleis 1600 žmonių, tačiau tuo pat metu „Volkswagen Group“ padalinys pasamdys naujus talentus, kad galėtų kontroliuoti kuo daugiau kodų. „Programinėje įrangoje, turėdami greitą plėtros ciklą, turime tiesiogiai dirbti su kodu“, – teigė Boschas. „Mūsų darbuotojai žino, rašo, supranta ir keičia kodą-net ir naudodamiesi atnaujinimais per orą.“

Nuotrauka: Meilė
Kitas didelis pakeitimas buvo užbaigti visiems tinkamą požiūrį į transporto priemonės programinę įrangą. Kinijoje plėtra, dizainas ir gamyba yra vietiniai, kad būtų patenkinti vartotojų lūkesčiai ir reguliavimo reikalavimai. Šiaurės Amerikoje „Cariad“ dažniausiai dirba „Rivian“ darbuotojai, kaip „Volkswagen Group“ bendros įmonės su Kalifornijos EV startuoliu dalis.
Kol kas „Cariad“ daugiausia dėmesio skiria debesies infrastruktūrai, pažangioms pagalbos vairuotojams sistemoms (ADAS) ir informacinėms informacinėms informacinėms medžiagoms. Šis požiūris leido sutaupyti išlaidų. „Dabar mes esame žymiai pigesni vienai transporto priemonei debesyje nei varžybos“, – teigė Boschas.
Pažangios automatinės vairavimo sistemos taip pat yra ir darbuose, taip pat trumpesni kūrimo ciklai. Nors padalinio 4 lygio savarankiškos vairavimo programinės įrangos platforma buvo perkelta į dešimtmečio pabaigą, Cariad bendradarbiauja su keliomis įmonėmis visame pasaulyje, kad galėtų paspartinti kitas labai automatizuotas vairavimo sistemas, įskaitant Kinijos XPENG ir horizonto robotiką, taip pat Rivian ir Bosch.