
Sėkmingiausi žmonės turi vieną bendrą bruožą – jie yra priversti atlikti puikius dalykus.
„Drag Racer“ Kelly Kundratic tinka tam sąskaitai.
Pensilvanijos gimtąją lenktynes jauname amžiuje veikė jos tėvas Jeffas, ilgametis NHRA konkurentas ir laikiklių varžybose. Kartu su mama Cathy, „Kundratics“ veikia Miltelio kailis Baltimorėje, MD ir JKR („Jeff Kundratic Racing Products“) ir „Trackside“ pardavimai.

Jeffas yra gerai žinomas NHRA lenktynių sluoksniuose, o dabar Kelly sportuoja savo kelią.
„Mano ankstyviausi prisiminimai, kaip mažas vaikas, stebi mano tėčio lenktynes ir jis buvo didelis konkurentas NHRA„ Sportsman “serijoje. Gavau savo pradžią lenktyniaujant Jr DragstersBet aš nesilankiau lenktynių per dažnai dėl to, kad tėtis visada keliauja į lenktynes. Aš turėjau jaunesnįjį Dragsterį iki 18 metų, tačiau taip pat vairavau savo „Streetcar“ NHRA vidurinės mokyklos eliminatorių programą, o 2011 m. Laimėjau „Cecil County Dragway“ čempionatą kaip vyresnysis. Tai iki šiol vienintelis mano čempionatas “, – sakė Kelly.
„Mano tėvai užaugino mane ir mano seserį Kate, kad ji būtų nepriklausoma, todėl aš pradėjau lenktyniauti vidurinėse mokyklose ir ta tema tęsėsi, kai patekau į lenktynes su skliausteliais“, – pridūrė ji. „Mano pirmasis automobilis buvo 1984 m.„ Old Cutlass Supreme “automobilis, kuris priklausė Lee Zane ir jis važiavo 11,50 -ies. Lee turėjo mašiną ir mes turėjome variklį, todėl mano tėtis bendradarbiavo su juo, kad mane priverstų. Aš trejus metus, iki 2014 m., Rezultavau „The Olds“, tada šeimos draugai Kenas ir Debbie Moses nusipirko 1987 m. „Monte Carlo SS“ lenktynių automobilį, kurį galų gale įsigijome „NHRA Super Street“.

„Mes labai sunkiai dirbome, kad tai būtų konkurencinga klasėje“, – teigė Kelly. „Aš ne visada įsitraukiau į mechaninę pusę, kol mes gavome tą automobilį. Jis turėjo 434 colių mažą bloką „Chevy“, „PowerGlide“ transmisiją ir „Ford“ devynių colių su 4,30 pavarų. Tai buvo 3 210 svarų. ir galėtų veikti 10,90, esant 142 mylių per valandą greičiui. Mes praleidome daug laiko išsiaiškindami pakabą, kuri buvo kopėčių juostos sąranka su mažomis padangomis. Tai nėra „Super Street“ norma, tačiau ji nuosekliai užsikabino “, – sakė ji.
Kelly pelnė du bėgimo finišus ir daugybę raundų pergalės „Chevy“, tačiau ji norėjo didesnio greičio.
„Mano naudai ir žala, tėvai privertė mane padaryti beveik visą derinimą, kad pasiekčiau 10,90 numerį, todėl turėjau didelę mokymosi kreivę. Tai nebuvo tik pasirodymas ir lenktynės, aš turėjau padaryti klaidų ir išmokti lenktyniauti. Jie iš tikrųjų nesigilino į mane su strategija, kol aš laisvai kalbėjau (lenktynėse), tada mano tėtis padės “.

Turėdama daug vietos ir pasitikėjimo savimi, ji „paleido“ į „Super Comp“ ATCO 2015 m., Kur pelnė savo licenciją už tėvo Ed Quay Dragster rato. „Tą pačią dieną mano tėtis gavo savo super dujų licenciją, o aš gavau miną„ Super Comp “, todėl mes turėjome pasirašyti vienas kito licencijas, kurios buvo tvarkingos.
„2016 m. Iš šeimos draugo nusipirkome dar vieną„ Dragster “, kad galėčiau peršokti į„ Super Comp “. Mes jį iškėlėme į dabartinę technologiją ir patraukėme į Libano slėnio „Dragway“, kur aš vedžiau savo pirmąsias lenktynes. Aš buvau tikrai nervingas, todėl mano geras draugas Doug Doll padarė tris dalinius leidimus, kad įsitikintų, jog viskas veikia, ir tai sekėsi puikiai “, – aiškino Kelly.
„Jis niekada nepadarė visiško leidimo, bet mums buvo patogu, kad būtų gera eiti. Pirmasis pilnas pravažiavimas su manimi važiuodamas, jis nutraukė stabdžių liniją. Aš pamečiau stabdžius, parašiutas neišlydo, ir aš sunkiai sudužau, sunaikindamas mašiną. Aš nuėjau 8,79 esant 169 mylių per valandą greičiui ir taip pat nuėjau tiesiai į trasos galą!
„Tai atsitiko greitai, ir aš buvau nuniokota. Aš galėjau nueiti be jokių fizinių sužalojimų, tačiau man tai buvo sunku psichiškai. Tačiau nepaisant to, kaip blogai buvo, aš netrukus norėjau vėl vairuoti. Manau, kad kaip lenktynininkai tai tik tai, ką mes darome “, – teigė ji.

Tačiau prieš tai, kai Kelly negalėjo grįžti į veiksmus, ji turėjo didelę gyvenimo problemą, kurią reikėjo išspręsti – inksto perdavė dėdei Brianui.
„Avarijos laikas nebuvo puikus, nes vėliau tą mėnesį aš buvau pasirengęs paaukoti savo inkstą savo dėdei Brianui. Mes ieškojome kitos galimybės lenktyniauti, aš pakilau tiesiai ant patarlės žirgo, o po dviejų savaičių, liepos 17 d., Važiavau savo tėčio automobiliu be problemų. Mano operacija buvo jau kitą dieną, laimei, viskas buvo arti tobulos, ir iki šios dienos visi yra teisingi ir sveiki. “
Su savo dragsteriu gabalėliais Kelly grįžo į Monte sėdynę ir ji labiau įsitraukė„Jeff Kundratic Racing Products“). Ji taip pat buvo studentė, lankė Vakarų Virdžinijos universitetą ir vėliau Tufto universitetą, kur lankė abiturientų mokyklą.

Kelly dabar yra žemės ūkio politikos direktorė Pensilvanijos fondas.
Atlikdama šį vaidmenį ji vadovauja Pensilvanijos žemės ūkio ekonomikos augimo iniciatyvoms. Ji dirba su valstijos vyriausybe ir verslo lyderiais, kad nustatytų AG pramonės augimą. Nuo mažens ji myli žemės ūkį nuo to laiko, kai jos šeima priklausė pieno ūkiui PA.
Kelly netgi lankė gyvūnų ir žemės ūkio mokslo vidurinę mokyklą ir „Harford Tech“ „Bel Air“, MD. Tada ji išvyko į WVU žemės ūkio švietimo srityje ir įgijo žemės ūkio politikos magistro laipsnį Bostono Tufto universitete.

„Po„ Super Comp “avarijos grįžau į„ Super Street “kaip šešerius metus“, – sakė Kelly. „Man nuoširdžiai patiko lenktynės tas automobilis, o 2018 m. Aš susitikau su Marina Anderson (dabar Garlicku)„ PRI Show “. Mane taip sužavėjo prieplauka, ji pastatė savo geriausią alkoholio dragsterį, turiu omenyje suvirintą važiuoklę ir viską. Aš tiesiog norėjau sužinoti daugiau ir 2020 m. Ji paskelbė, kad jie ieškojo įgulos nario, galinčio vairuoti. Marina norėjo sukurti šeimą, todėl aš susisiekiau su galimybe sužinoti apie galimybę.
„Mes kalbėjomės ir abu jautė gerą jausmą, todėl Padėkos diena 2020 m. Sukūrėme planą, kad 2021 m. Aš jiems būčiau įgula ir išmokti viską apie automobilį. Tai buvo mano žingsnis važiuojant A/kure “, – paaiškino Kelly. „Iš esmės sezoną praleidau mokydamasis aptarnauti„ Nitro “variklį, sankabą ir viską, kas vyksta vykdant. Ir metų pabaigoje mes pradėjome nuo mano licencijos proceso. Aš padariau savo pirmąjį bėgimą, kuris buvo perdegimas ir 80 pėdų perėjimas, tada lijo. Aš turėjau laukti, kol Indija po šešių mėnesių vėl vairuoti “, – sakė ji. „Mano licencijai gauti prireikė dar trijų hitų – vidutinio sunkumo bėgimo ir dviejų pilnų leidimų, kur aš ėjau net 5,55, esant 251 mylių per valandą greičiui.
„Tai buvo dvigubai greičiau nei Monte Karlo!” – pasakė Kelly.
„Iš pradžių mano smegenys negalėjo suprasti greičio ir pagreičio. Jūs pasirenkate tašką ir važiuojate į jį, nes nėra jokios galimybės pažvelgti žemyn ar aplink – jūs turite instinktyviai žinoti, kur visi valdikliai yra jausdami, ir aš labai stengiuosi tai įsipareigoti raumenų atminčiai “, – teigė ji.

„Jaučiama, kad jūsų žarnos išeina iš automobilio užpakalinės dalies. Tada, prie finišo linijos, jūs išeinate nuo droselio, paspauskite čiuožyklas, uždarykite degalus ir viskas išeina iš priekio. 60 pėdų laikas yra šiek tiek mažiau nei viena sekundė (.980 sekundės) ir jis traukia 3 pagreičio ir lėtėjimo. “
Tik per trumpą laiką ji pasiekė asmeninį geriausią, yra 5,42, esant 273 mylių per valandą greičiui!
„Dabar per tris sezonus vedžiau 12 lenktynių ir aš norėčiau tai vairuoti labiau“, – pasakojo Kelly. „Labai brangu lenktyniauti automobiliu ir esu be galo dėkinga, kad turiu galimybę bendrauti su komanda. Aš tiek daug sužinojau apie mechaninę ir vairavimo pusę. Aš taip pat perėmiau savo tėčio seną „Super Comp“ automobilį, nes jis turi naują, todėl gaunu daug vietos. “

Ko gero, vienas didžiausių iššūkių yra nuspręsti, kas gauna „A/Fueler“, nes Kelly vaikinas Johnas Aushermanas dalijasi vairuotojo sėdyne ir įrankiais. „Mes nuolat išsiaiškiname, kas yra prasmingiausia tiek, kiek turėtų vairuoti“, – sakė Kelly. „Galų gale mes mėgstame lenktyniauti su komandomis, su kuriomis mes lenktyniaujame, ir mus supa puikūs žmonės, todėl mes tiesiog palaikome vienas kitą ir visa tai veikia.
Sėkmės pasiekimas lenktynėse užtrunka sunkų darbą, o tvirta palaikymo sistema, o Kelly pasisekė turėti puikią šeimą kartu su partneriais, įskaitant partnerius „Lucas Oil“Ar „Hoosier Racing“ padangosDešiniosios priekabos visoje šalyje, „JC Autoglass“ ir, žinoma, „Powder Coat Finises LLC“ ir „JKR Racing“ produktai.

„Geriausias mano rezultatas yra pusfinalio finišas„ Nhra Maple Grove Nationals “ir jis buvo prieš Angelle Sampey, kuris buvo tikrai šaunus. Judėdamas į priekį, norėčiau laimėti NHRA Wally. Nežinau, kada ir kaip, bet aš norėčiau galimybės bėgti į alkoholio dragsterio čempionatą ir lenktyniauti tokiu konkurencingu lygiu. Jei tai peržengtų tai, puiku, bet būčiau susijaudinęs ir patenkintas savo lenktynių karjera, kad tai įvyktų. “
