
Laivyno valdytojai turėtų suprasti įkrovimo duomenis ir, jei apkrovos yra susijusios su įkrovimo infrastruktūra, taip pat didžiausia paklausa, kad būtų suplanuotas apmokestinimas už šio lango ribų ir išvengti brangių mokesčių.
Nuotrauka: „Getty Images“/„MetamorWorks“
Laivyno valdymas yra vaidmenų, atsakomybės ir taisyklių derinys, kuris turi būti žongliruojamas kartu užtikrinant, kad jūsų klientai ir vairuotojai būtų laimingi. Nėra jokių nuorodų, nėra lengvų sudėtingų iššūkių sprendimų ir nėra sėkmės be sunkaus darbo.
Ši vis sudėtingesnė aplinka gauna tam tikrą pagalbą iš pažangių technologijų, kurias šiandien galima rasti daugelyje transporto priemonių. Nuo elektrinių transporto priemonių iki prijungtų transporto priemonių, laivyno valdytojai gali išnaudoti visas galimybes iš visų duomenų, kad padėtų pakeisti jų pirkimo būdą ir valdyti savo laivynus.
„Duomenų rinkiniams ir toliau augant, mes matėme, kaip transporto priemonių valdytojai naudoja duomenis“, – teigė „Wheels“ produktų vadovas Shannon Keck. „Sprendimai buvo labiau sandorio ir reaktyvinio pobūdžio, tačiau dabar perėjo prie strategiškesnių ir iniciatyvesnių“.
Viena to forma susijusi su vairuotojo elgesiu. Stebėdami vairuotojo elgesį, laivyno vadovams nebereikia laukti, kol įvyks avarija, kad imtųsi taisomųjų veiksmų, teigia Keckas. Stebėdami avarijos rodiklius ir supažindindami vairuotoją apie savo blogą elgesį, jie gali paskirti mokymus, kad ištaisytų prastus vairavimo įgūdžius, kol kada nors įvyks incidentas.
Jūsų partneriai gali padėti
Prieš patirdami visus varpelius ir švilpukus, kurie dabar ateina kartu su naujomis transporto priemonių technika, laivyno vadovai turi mokytis, kas yra prieinama ir kaip tai gali būti naudinga jų komandai. Pradėję nuo dabartinio tiekėjų tinklo, laivynai taip pat gali kreiptis į pramonės švietimo ir informacijos šaltinius, kuriuos galima rasti internete ir pramonės renginiuose.
„Jie turėtų turėti prieigą prie daugybės duomenų, sprendimų ir atvejų analizės, kuriomis jau turėtų pasidalyti jų išplėstinė komanda, tačiau jei ne, jie galėtų paprašyti bet kokių prijungtos transporto priemonės kelionės aspektų, tokių kaip OEM sprendimai, transporto priemonių saugos technologijų krūvos ir rizika. ir atitikties strategijos, taip pat padeda socializuoti ir įgyvendinti naujas technologijas savo organizacijose “, – sakė Erin Gilchristas,„ Intellishift “laivyno evangelizacijos viceprezidentas. „Ir tada yra labai populiarus ir sėkmingas būdas mokytis laivyno bendruomenėje – vienas nuo kito ir mūsų kolektyvinės patirties“.
„Fleet“ valdymo įmonės taip pat yra puikus šaltinis, pažymi Keckas. Jų temos ekspertų komandos žino naujausias technologijas ir pasiūlymus ir turi gilių žinių apie tai, kaip veikia laivynai.
„Daugeliui parkų transporto priemonėms reikės įvairių būdų, kaip pasiekti ryšį, atsižvelgiant į modelio metus ir tipą. Mes galime padėti paaiškinti skirtumus ir įsitikinti, kad sprendimai pateikiami svarbiausiose jūsų atitikties poreikiams ir verslo tikslams “, – pridūrė ji.
Pereinant į EV
„EV“ revoliucija per pastaruosius kelerius metus neabejotinai pasirinko šiek tiek garo, o įmonės geriau suprato, kaip jos sėkmingai tilptų į savo laivyno operacijas.
„Kai laivynai pradeda savo EV kelionę, norint įsitikinti, kad transporto priemonė patenkins vairuotojo poreikius, svarbu suprasti transporto priemonės naudojimą, vietas ir laiką, kad ji patenkins vairuotojo poreikius, turi tinkamas diapazono ir įkrovimo galimybes“, – sakė Keck.
Telematika taip pat gali padėti parkams suprasti kitus EV kelionės veiksmus, turint variantų, siūlančių vairuotojo identifikavimą ir bendraminčius, kurios kelionės yra veiksmingos EV perėjimui, kartu su tuo, ar telkimo maršrutai gali padėti parkams pakeisti savo ledo transporto priemones EVS ekonomiškai efektyviai. būdas.
„Priėmę EV, prijungti transporto priemonių duomenys gali užtikrinti, kad transporto priemonės būtų imamos – kada ir kur jos turėtų būti. Optimizuodami maršrutą, mes taip pat galime įsitikinti, kad transporto priemonė keliauja maršrutu, kuris optimizuoja jų akumuliatoriaus įkrovimą ir turi įkrovimo galimybes pakeliui “, – pridūrė ji. „Prijungti transporto priemonės duomenys taip pat gali būti naudojami norint suprasti išmetamųjų teršalų kiekį ir nustatyti įkrovimo kompensaciją.“
Taip pat svarbus yra jūsų parko teisių suteikimas, o stebėdami transporto priemones „Miles“ nuvažiavo (VMT), galite įvertinti panaudojimą ir nustatyti galimas mažinimo galimybes, teigia „Sawatch Labs“ vyriausioji operatyvinė tarnyba Sarah Booth.
„Tačiau, kaip gerai žino laivyno vadovai, pasikliaudami tik VMT, gali nuvertinti transporto priemonės naudojimą. Norėdami gauti pilnesnį transporto priemonės naudojimo vaizdą, parkai paprastai naudoja savo telematikos duomenis VMT sekti, darbo valandas ir naudojimo dienas. Ši metrika gali atpažinti transporto priemones, kurios naudojamos nedažnai, taip pat mažos mažos mylios transporto priemonės, kurios naudojamos daugiausiai savaitės dienų “,-sakė ji.
„Sawatch Labs“ programinė įranga gali padėti parkams suskirstyti transporto priemonę kaip naudojimąsi, kai ji yra atokiau nuo savo automobilių stovėjimo aikštelės, neatsižvelgiant į tai, ar ji aktyviai vairuojama, leidžiant parkams žiūrėti į kiekvieną metų dieną ir greitai pamatyti, kiek transporto priemonių yra transporto priemonių. Tuo pačiu metu sėdėdami nedelsiant savo partijoje, leisdami jiems tinkamo dydžio savo laivynui nepadaryti įtakos operacijoms.
Apmokestinimas su duomenimis
Duomenys kartais taip pat peržengia transporto priemonę, nes laivynai sužinos, kai jie pradės prijungti savo naujus EV. Vedęs šių ir kitų šaltinių duomenis, transporto priemonių valdytojams gali būti suteiktas dar geresnis supratimas, kaip maksimaliai išnaudoti savo EV evoliuciją.
„Sudėtinga tai, kad laivynams reikia duomenų iš jų transporto priemonių, iš jų įkroviklių ir iš jų įrenginio ar naudingumo“, – sakė Booth. „Transporto priemonės pusėje laivynas turi žinoti, kokia yra mokesčių būklė, kai transporto priemonė atvyksta į automobilių stovėjimo aikštelę, įkrovimo greitį ir kai transporto priemonė turi būti pasirengusi išvykti į kitą kelionę. „Chargers“ laivynui reikia žinoti, kurie įkrovikliai naudojami ir kai įkrovikliai taps prieinami, taip pat įkrovimo produkciją. “
Laivynai taip pat turi suprasti, ar apkrovos yra susijusios su įkrovimo infrastruktūra ir kokia didžiausia paklausa yra objekte, kad jos galėtų suplanuoti įkrovimą, kad jis įvyktų už didžiausios paklausos lango, kad būtų išvengta brangių paklausos mokesčių, pridėta kabina. Šie duomenys gali būti naudojami siekiant optimizuoti įkrovimo grafikus tarp transporto priemonių, kad būtų užtikrinta, jog transporto priemonės yra įkrautos, kai to reikia mažiausioms sąnaudoms.
Ant kritulių
Laivyno pramonė yra naujojo pasaulio, atsižvelgiant į transporto priemonių technologijas, ir ruošdamiesi jai dabar, laivyno valdytojai gali atsiriboti nuo žaidimo ir užtikrinti, kad jie nepaliekami.
„Kalbant apie prijungtas transporto priemones ir transporto priemonių technikos kaminas, tai nėra susiję su tuo atveju, bet kada ir„ Fleet Ecosystem “turi visiškai priimti tvarumo mąstyseną – tai ne garsinis žodis, o mąstymo ir darbo būdas“, – sakė Gilchristas. „Tuo, ką mes darome kaip laivyno lyderiai, reikia susieti su sauga ir efektyvumu, kuris yra du svarbiausi tvarumo plano aspektai“.